Top rankinge experts will guarantee your website will present in google search results. SEO visibility tools for competitors analysis Professional packages.

Thursday 25 March 2021

6 key facts about the brand list

 برانڈ ایسی چیز ہے جو مارکیٹ میں فروخت ہونے والی مختلف مصنوعات کی برانڈنگ کے ساتھ قائم رہتی ہے ، لہذا اس پر کام کرنے کے لئے برانڈز کی ایک فہرست ضروری ہے۔ تاہم ، کچھ کاروباری افراد جو کاروبار شروع کر چکے ہیں اور کاروبار کرتے ہیں بعض اوقات اب بھی اپنے کاروبار میں شامل کاروبار کے برانڈ کی فہرست میں ہچکچاتے ہیں۔


اس شکوک و شبہ کا جواب دینے کے لئے ، تجارتی نشان کے اندراج کی خوبیوں کے بارے میں درج ذیل چھ حقائق پر کام کرنے کی ضرورت ہے: صرف اس کے درج ہونے کے بعد ہی اس کاپی رائٹ اور پیٹنٹ حقوق کے برعکس جس میں نیازی اور اصلیت درکار ہوتی ہے ، اس کو سمجھنا ضروری ہے اگر خیال میں ، اس نشان کے اندراج کے بعد برانڈ تحفظ فراہم کرے گا اور وزیر قانون و انسانی حقوق کے ذریعہ ٹریڈ مارک کا سرٹیفکیٹ بھیجا گیا ہے۔

ریاست کے ذریعہ رجسٹرڈ نشان کے مالک کو عطا کردہ ایک محدود حق قبولیت کی تاریخ سے دس سال تک پیدا ہوتا ہے اور اس میں توسیع کی جاسکتی ہے۔ ٹریڈ مارک اور جغرافیائی علامتوں سے متعلق قانون نمبر 20 2016 میں پروڈکٹ کی شناخت کی نشانی کے طور پر ، مارک کو ایک سگنل کے طور پر نتیجہ اخذ کیا گیا ہے جو تصویری شکل ، علامتوں ، ناموں ، الفاظ ، خطوط ، نمبروں ، رنگوں کی تشکیلوں ، دو- جہتی اور / یا تین جہتیں۔ سامان اور / یا خدمات میں تجارتی سرگرمیوں میں کسی شخص یا قانونی ادارے کے ذریعہ تیار کردہ سامان اور / یا خدمات کا موازنہ کرنے کے لئے طول و عرض ، آواز ، ہولوگرام ، یا 2 یا زیادہ عناصر کا ایک مجموعہ۔

اس تفہیم سے ، یہ معلوم کیا جاسکتا ہے کہ اگر برانڈ کسی مصنوع کا اشارہ ہے۔ سگنل عام طور پر مصنوعات کو مصنوعات کے ٹریک ریکارڈ کی نمائندگی کے طور پر نشان زد کرتا ہے۔ فرض کریں کہ ہم سمجھتے ہیں کہ ایپل برانڈ پھلوں کی نمائندگی نہیں بلکہ کچھ الیکٹرانک مصنوعات کا برانڈ ہے۔ دوسرے پروڈکٹس کے ساتھ موازنہ کے طور پر جب آپ H & AMP M M ، Starbucks ، اور سیمسنگ برانڈز کو مال کے گرد چہل قدمی کرتے ہوئے دیکھتے ہیں تو آپ کے ذہن میں کیا آتا ہے؟ یقینی طور پر جب آپ لیبل دیکھیں گے تو آپ ان برانڈز میں سے ہر ایک کی فروخت کی جانے والی مصنوعات میں فرق کو پہچان سکتے ہیں۔

یہ کسی واضح برانڈ کا ایک کردار ہے جو سامان یا / یا کسی شخص یا قانونی ادارے کے ذریعہ تیار کردہ خدمات کے درمیان موازنہ ہے جو تجارتی سرگرمیوں میں دیگر سامان اور / یا خدمات کا اشتراک کرتا ہے۔ آپ H & amp M M برانڈ کو پہچان سکتے ہیں جس کا فیشن کے ساتھ مضبوط رشتہ ہے جبکہ اسٹاربکس ایک ایسی مصنوعات کے طور پر جس کا کھانا اور مشروبات کے ساتھ مضبوط رشتہ ہے۔

یہ موازنہ دوسرے کاروبار کی درجہ بندی تک ہی محدود نہیں ہے ، بلکہ اس میں آپ کے دوسرے برانڈز کے ساتھ موجود برانڈز کے ساتھ مصنوعات کے مابین معیار کی موازنہ بھی شامل ہے۔ ٹریڈ مارک کو محدود حقوق ٹریڈ مارک کو رجسٹر کرکے ، ٹریڈ مارک اور جغرافیائی نشانات قانون رجسٹرڈ ٹریڈ مارک کے مالک کو محدود حقوق دیتا ہے کہ وہ خود برانڈ کو استعمال کرسکے یا برانڈ کو استعمال کرنے کے لئے دوسری فریقوں کو اجازت دے سکے۔

کسی اور فریق کو برانڈ استعمال کرنے کی اجازت دینے کے معاملے میں ، رجسٹرڈ نشان کا مالک لائسنس کے ذریعے اجازت دے سکتا ہے۔ سمندری قزاقی یا غیر مجاز استعمال سے نشانات کی حفاظت ، سمندری قزاقی یا غیر مجاز استعمال کے معاملے میں ، کسی رجسٹرڈ نشان کے مالک کو یہ حق حاصل ہے کہ وہ ایک تجارتی عدالت (ٹریڈ مارک قانون اور جغرافیائی علامتوں کے آرٹیکل 83) میں ایک مقدمہ درج کریں ، یہ کہ مجرمانہ رپورٹ فراہم کی جائے۔ ٹریڈ مارک اور جغرافیائی علامتوں سے متعلق آرٹیکل 100 قانون کی دفعہ جیسا ہی ہے ، یا ثالثی یا تنازعات کے حل کے دیگر اختیارات (ٹریڈ مارک اور جغرافیائی علامات سے متعلق قانون کا آرٹیکل 93) کے ذریعے تنازعات کو طے کریں۔

نشان کو رجسٹر کرکے اور نشان کو رجسٹرڈ کرکے ، رجسٹرڈ نشان کے مالک کو یہ حق حاصل ہے کہ وہ کسی دوسرے رجسٹرڈ نشان پر معطلی کا دعوی دائر کرسکے جس میں کافی حد تک یا تمام مماثلت ہیں۔ تجارتی عدالت میں اندراج شدہ نشان۔

No comments:

Post a Comment

We love comments! We appreciate your queries but to protect from being spammed, all comments will be moderated by our human moderators. Read our full comment policy.